Bannemej.

Nu är det slut. Slapperiet alltså. Nu är det bannemej över.
Igår började jag mitt vikariat på Ryttaren. Där jobbar jag fram tills 3 augusti. 4 augusti börjar jag i Oslo igen. Nästa gång jag har en hel ledig vecka blir alltså i slutet av oktober, början av november. Ja, det är ju dom som har det värre. Men jag har liksom inte kommit in i det än. Men nu får jag ju göra det. Jag är BANNEMEJ rätt redig nu. 
Där har vi ju lyxen med att jobba på mitt oslojobb, vi har ledigt samtidigt som skolorna. Alltså höstlov, jullov och påsklov. Men inte sprtlov vad jag vet. Är inte ens säker på att dom har det i Norge. Men det är ju väldigt härligt iaf. Fantastikt bra att få vara ledig över jul och nyår bara sådär, utan att behöva jobba i mellendagarna eller behöva ta ledigt eller någonting. Skönt!

Men. Nu vill jag inte prata mmer om det. Idag börjar jag 15.30. och vill försöka få tag på ett par tofflor. Därför ska jag bege mig ner på stan en sväng. Vill ha ett par någorlund billiga tofflor, det gör inget om dom är tantiga (tantvarning). Bara dom ger stöd för hålfoten (tantvarning). Jag är så himla plattfot nämligen (töntvarning). Så nån billig kopia av Birkenstock funkar för mig!

Baj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0