Nothing sweet about me.

Hej igen. Känns skönt att min syskonskara sluter upp och hyllar kärleken framför lön i norska kronor.
Bra där.

Har just kommit hem från svärmor där vi ätit middag. Tre rätters. Jepp. Det är lyx det.
Dessutom åkte vi motorcross. Jag kände mig som liten 14-åring där jag klamrade mig fast runt Apan när vi fräste genom skog och mark och luktade sådär moppigt gott. Riktigt kul var det.
Kul hade vi också igår då vi var och kollade på blobadet vid Näckrosdammen. Longboardevent med rätt kass säkerhet men väldigt högt underhållningsfaktor! Brädor flög och hud skrapades. Monkeyboy skulle varit med men vi det blev inte så. Var iaf riktigt kul att se på alla andra som ramlade, ramlade och ramlade och sen ramlade en gång till.
Men nu är klockan redan sju på söndag kväll och det är inte lika kul. Snart sitter man i bilen på väg bort igen och ca 110 timmar utan Apan ska passera så smärtfritt som möjligt. Men som sagt, är ju näst sista veckan så jag ska nog stå ut.
Resten av kvällen ska bestå av kramar, mys, film och popcorn med cheddarsmak.

Och så bästa låten just nu. När jag än sätter på radion hör jag den. Jag är förföljd. Gabriella, lägg av!

Gabriella Cilmi - Sweet About Me




Vi hörs igen. Kanske förr, kanske senare.

Kommentarer
Postat av: far och mor!

Vilka härliga ungar vi har!!!



Kram!

2008-08-17 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0