Coca-Cola Veins.

Go'morron, go'morron, go'morron.
Inatt har jag sovit ska ni veta! Oj, vad jag har sovit! Tåget gick innan tio igår kväll och inte förrän vid åtta hoppade jag av. Har tyvärr drömt lite läskigt, men annars var det en mycket kvalitativ sömn!

Och idag har jag typ inget att göra. Jag fixade massa igår. Jag gick till Flexteamet och jajjemän, dom skulle höra av sig så fort dom sett över var det finns vikariebehov. Jag tvättade en massa, jajjemän. Och jag hann även med att shoppa upp mina sista hundralappar, JAJJEMÄN.
 Därför passar det sig så bra idag att det är regn och rusk och man bara vill vara inne. Här inne behövs det städas, så det kan jag nog tänka mig att röra lite i sen.
Fast jag blir alltid lite orolig för min egen hälsa när jag städar här. Inte för att det är så smutsigt utan för alla colaburkar man hittar. Jag och Apan sätter i oss kopiösa mängder cola. Speciellt Apan. Det är alltså flera stora papperskassar fulla vi pratar om, på bara någon vecka. Usch. Det är sjukt. Jag vet inte varför jag berättade det. Ångrar mig redan.

Först ska jag bara vara en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0