The Ultimate Konsistens Experience.

Hemma! Jag är hemma. Hemma, hemma, hemma.
Vaknade till 04.07 inatt och satt inte i en bil på väg bort utan låg kvar i vår goa, goa säng.
Precis som det ska vara, allt stämde. Somande om och sov MYCKET skönt.

Fast kommer sakna bebisbarn en smula. Det bästa med bebisbarn är nog konsistensen. Dom är liksom fasta och lena i hyn och under, i hullet, är dom alldeles mjuka och "flubber"-aktiga. Tillsammans blir det en väldigt gosig känsla. Speciellt när dom är nyvakna och kramiga. Fast jag gillar apkonsistens också.

Ja, idag har jag massa ärenden. Jag går ut hårt skulle man kunna säga. Var uppe klockan sju, slängde i tvätt och tog morgonpromenad. sen har jag duschat, fixat håret, surfat och t.o.m. städat lite. Känner mig nästan lite dum. Som att jag försöker lura någon med min hurtighet. Men kände mig faktiskt ritkigt pigg idag.
Fortsättningsvis ska jag till Flexteamet och höra hur jag ska göra för att få jobba maximal mycke samt bara ta en runda på stan.

Underkläder. Det är dagens ledord.
Jag har nämligen lyckats missfärga en hel del av dem. Sen känns det som att det kanske är dags att göra sig av med de där urtvättade med lite "crazy" tryck på, typ pingviner. Har jag skrivit detta förut?
Känns som jag upprepar mig. Eller så är det bara ett tecken på att detta har behövts bli gjort sedan en lång tid tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0