The King of the Ocean.

Jag och Monkeyboy kollade ju på första avsnittet av BBC dokumentären Planet earth igår.
Wow!
Jag är verkligen impad! Fantastiskt filmat verkligen! Vissa saker kunde man knappt tro att det var på riktigt! Det var väldigt mäktigt att se. Ett exempel är filmsnutten här nedan..
Det går kalla kårar längst min ryggrad när jag ser detta och förstår vilket jäkla mäktigt rovdjur detta är.
Fy fan för att stöta på denna kis när man är ute och motionssimmar!
Helt otroligt vilken kraft!
Det går knappt att fatta hur stor den är, och hur högt upp den hoppar!!

The King of Ocean.


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Fy tusan vilken läskig typ.....brrr..

2008-08-27 @ 16:33:56
Postat av: mattie

kul att jag faktiskt köpte hajen filmen idag. kul

2008-08-30 @ 15:44:17
URL: http://livetenligtmattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0