Planet Nörd.

Så. Nu har dagen gått. Och fort gick det.
Imorgon är det löning. Jag ska shoppa järnet.

Jag fick iaf städat idag. Stolt. Inte allt. Men iaf det jag hade tänkt :)
Snart kommer Monkeyboy hem med middag. Det pågår ett lite åskoväder inne i min mage så det är nog på tiden det.
Resten av kvällen så ska jag nog försöka med en kvällspromenad, och lite Planet Earth.
Jajjemän.
Nörd som jag är så tycker jag väldigt mycket om naturprogram. Och just Planet Earth ska ju vara bra har man hört(?).

Ciao.


En bild jag hittade från i slutet av Juli då jag och Monkeyboy åkte ut med båt och hade det bra.
Bästa dagen på hela sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0