Morgonstund har internetshopping i mun.

Ojoj. Nu har jag allt blivit lite tokig tror jag. Helt pigg i bollen och klockan har precis slagit 06.00.
Kanske är det för att jag fått lön idag? Känner mig som ett barn på julafton. Kanske för att detta är enda dagen under månaden då det är kul att klicka sig in under "Kontoöversikt" på internetbanken.

Så att ja. Idag ska jag väl shoppa lite. På Apoteket. Åh, det låter så fruktansvärt upphetsande. Storhandla på Apoteket.
Då har jag iaf nåt att prata om med tanterna på Ryttaren när jag kommer tillbaka dit.
Inte för at jag ska handla riktigt lika mycket hardcoreprylar som dom, (hemorrojdsalva, Vagifem och Oridus (starkt nog att bedöva en noshörning i x antal timmar)) utan för mig handlar det om munhygien. Listerine och såna där byglar med tandtråd på. Skitbra. Sen hittar jag säkert något mer spännande skulle jag tro. Kanske en tungskrapa?

Först ska jag fånga morgonen med en morgonpromenad ner till Willys för att fånga min frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0