Gör om. Gör rätt.

Ibland kommer man till insikt. Ibland inser man att man tagit ett pissigt beslut. Det har jag gjort.
Då kan man ibland ha turen att det är lätt att fixa till. Det hade jag.
Det är fixat.
Jag struntar i Norge.
Helt enkelt för att det är skit att vara ifrån den som jag håller så kär, så kär.
Det är inte värt att sakna hjärtat ur led när man faktiskt kan göra något tillsammans istället.
Så jag har sagt upp mig. 29 Augusti slutar jag.
Då blir det Ryttaren igen. Och Lajnaj (hjärta) Monkeyboy för hela slanten.
Känns SÅ bra. Norge känns så INTE bra. Så så var det med det. Jag försökte ju att försöka iaf.
Men knappt det gick.
Oj. Jag är så kär.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

LOVE!!!

Åhh va härligt! Skulle ha frågat dig om det igår men men.......

Jättekul att ni kom igår och satt under vårt äppleträd en stund!

KRAM

2008-08-17 @ 09:37:06
Postat av: M. Zell

klokt val!! har själv suttit i alperna och gråtit mig till söms för att fia va hemma i svedala!!

så en natt blev det tåget hem för att vårda kärleken...

2008-08-17 @ 18:22:01
URL: http://vinterpalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig? Ja Tack!

Mejladress: (publiceras ej)

Min blogg hittar du här:

Det jag skulle säga var att:

Trackback
RSS 2.0